Dienstmededeling

Voor de mensen die zich afvragen waarom ik hun mails niet beantwoord even een korte mededeling.

Dankzij mijn super internet provider telenet zit ik nu al enkele dagen zonder internet.
Zij kennen het probleem al langer en gisteren nog heb ik hen nogmaals een e-mail verzonden dat ik geen internet ter beschikking heb.
Geen antwoord op gekregen.

Telenet weet dus maar al te best wat het probleem is en zij weigeren vooralsnog om de nodige herstellingen te komen doen.
Daarvoor is beslist geen afspraak nodig.
Die draden hangen daar 24 uur op 24 uur te hangen en te wachten op herstelling.

U kan het hele verhaal volgen in het artikel dat ik er eerder over schreef :
Telenet problemen

Hopelijk kan ik snel terug beschikking hebben over een WERKENDE internet verbinding.
Misschien dat Telenet ergens een gaatje vindt om een jarenlange klant te komen depaneren.
Misschien ook niet. Misschien volgend jaar.
Wie zal het zeggen.

 

12 Responses to “Dienstmededeling”


  • Beste Pascal,

    We hebben jouw post opgemerkt en zouden graag willen onderzoeken wat er aan de hand is.

    Kun je ons je klantennummer bezorgen via het e-mailadres dat we hier hebben achtergelaten ajb?

    Vriendelijke groeten,
    Charlotte
    Telenet Webcare

     
  • Internet moet ik hebben.
    Er is al genoeg gemaild en gebeld.
    Den draad hangt buiten te wachten op reparatie.

    Voor de rest heb ik geen enkele behoefte aan contact met Telenet.
    Heel simpel is dat, maak die bullen.

     
  • Beste Pascal,

    Indien we jouw klantennummer niet hebben, weten we niet wie je bent en kunnen we helaas niets voor je doen.

    Vriendelijke groet,
    Charlotte

     
  • Onzin, jullie hadden me meteen gevonden nadat ik het vorige artikel schreef.
    Stop dus met die flauwe excuses.

    Er moet wil zijn om te helpen. Die is er bij Telenet niet, bij mij niet meer.

    Kijk, wonder boven wonder werkt het ding terug nu. Dat het minder koud is zal daar allicht iets mee te maken hebben.
    Want het probleem treed altijd op bij koude. Vaak zelfs s nachts als de koudste temperaturen worden beriekt.

    Maar als ik dan ergens anders zit om effe mail te checken of dergelijke dan heb ik mijn telenet klantnr niet bij.
    Ik sleur dat niet overal mee naar toe.

    En ik geef het ook niet meer op. Als er van Telenet geen tekenen van goede wil zijn dan moet Telenet dat weten.

    Ik ben het na 5-6 jaar en reeds 2 vervangingen en talloze mails en telefoons helemaal beu.
    Los het op, heel simpel als men maar wilt.

     
  • Don’t mess with Pascal :o..en blijkbaar hebben ze bij telenet google alerts op staan…

    Dave

     
  • Nog steeds geen internet. 2 keer een zeer korte tijd gehad om te surfen. Ook 2 keer willen internet bankieren maar telkens net te laat om nog een goed werkende verbinding te hebben.
    Heel leuk hoor!

    Als dat telenet gedoe niet binnen 2 dagen is opgelost ontplof ik.
    Ze gaan er sowieso uit deze zomer tenzij ze ruimschoots zouden compenseren.

    Wat een miserie, man, man, man.
    🙂

     
  • Later gisteren is het toch goed gekomen.
    De verandering van weer zal het hem gedaan hebben(warmer en storm) want vandaag kwam er een Telenet technieker langs die morgen de nodige vervangingen zal uitvoeren.
    Hij moet daarvoor niet in huis zijn en enkel doen wat ik al zo lang tegen Telenet zeg.
    Leek me overigens een bekwame kerel die zeer goed wist wat er aan de hand zou kunnen zijn en waarom dat dan wel zo is.

    Gelukkig heeft die storm me een handje toegestoken en kan ik er sinds gisteren weer tegen aan!
    🙂

     
  • Jammer wat een (bijna) monopolie kan verzieken, een hostingbedrijf met dit soort service was binnen de korste keren uit de markt vertrappeld..
    p.s. nu kan je mijn mail beantwoorden 🙂

     
  • Mja, de hele kabel bleek vol water te zitten. Buiten wel te verstaan.

    Ik moet nog verschillende dingen doen nu. Alles inhalen.
    Als je volgende week nog niks hebt gehoord terug mailen want eens een mail naar onder begint te schieten bestaat altijd de mogelijkheid dat hij verder ongelezen zal blijven zakken
    🙂

     
  • Beste, uw blog hier is echt triest, Telenet merkt uw probleem op probeert u te helpen en u weigert de simpelste medewerking (zijnde simpel uw klantgegevens versturen). Op deze manier zet u uzelf buitenspel en verliest uw bovenstaand verhaal ook alle geloofwaardigheid mansen met een attitude zoals u zullen altijd en overal problemen hebben…

     
    • Hey Jos, wat ist jom(op zen Leugenpaleis-achtig)?

      Ik weiger niks. Ik heb lang geduld gehad. Dat heb ik altijd.

      Maar als het op is dan is het op.

      En nu Jos, vertel mij eens waarom gij u geroepen voelt om mij te komen beschimpen op 2 artikels van Telenet waar ge geen kloten mee te maken hebt.
      Of is er misschien een andere reden waarom je me probeert zwart te maken?
      Vertel, Jos. Vertel.

       
Comments are currently closed.