Jill Whalen’s visie over SEO

Vandaag wens ik u allen op de hoogte te brengen van een fantastisch artikel over zoekmachine optimalisatie.
Jill Whalen beschrijft op haar site Highrankings.com perfect het wat en hoe van SEO.

Lees het artikel : SEO is NIET een laatste redmiddel

In dit artikel beschrijft ze quasi perfect hoe je praktisch SEO moet gaan toepassen op een website. Ze vermeld daarbij uitdrukkelijk dat SEO geen hocus-pocus-pats verhaal is maar wel een manier om op langere termijn er het (bijna) maximaal mogelijke uit te halen.

Ze besluit met wijze woorden : Wanneer uw website het behoorlijk doet zonder zoekmachine optimalisatie dan is dat het beste moment om er aan te beginnen en die extra gerichte bezoekers binnen te halen.

 

4 Responses to “Jill Whalen’s visie over SEO”


  • Inderdaad een werk van lange adem..minstens één jaar voor de gouden medaille, bij heel competitieve rankings een meerjarenplan of zelfs niet haalbaar.
    Alleen weet ik uit praktische ervaring dat je soms moet roeien met de riemen die je hebt ( geen of weinig onpage volmachten )

     
  • Tja … Begin ik niet aan dan.
    Onpage is te belangrijk om daar geen zeggenschap over te hebben.

     
  • Normaal gezien is dat altijd mogelijk door aanbevelingen voor de webontwikkelaar te geven. Bij fullflashsites ligt dat moeilijker of heeft het weinig zin. In ieder geval worden dan duidelijk de beperkingen uitgelegd.

     
  • Als de economie slecht draait en de inkomsten worden gekelderd is SEO het laatste waar ik zou aan beginnen..zou eerder aan mijn marketing beginnen denken 😮

    Verder heel duidelijk artikel hé..en ik zou zelfs durven stellen dat onpage SEO veel minder dan 50% van goed ranken is. Zie het eerder als 80% linken, 20% onpage

    Dave

     
Comments are currently closed.